Naujienos

Minint, laimės ir žemės dienas, Kėdainių lopšelyje- darželyje “Pasaka” vyko respublikinė konferencija “Mažųjų pasaulis: socialinis-emocinis saugumas ugdymo kontekste”. Konferencijos tikslas-analizuoti ir plėtoti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinės-emocinės gerovės stiprinimo teorinius ir praktinius aspektus, skatinant profesinius mainus ir diskusijas. Į konferenciją atvyko pranešėjai iš Šiaulių, Alytaus, Kauno, Kėdainių. Pranešimą skaitė ir mokyklą atstovavo PRU mokytoja Virginija Paužienė, kuri pasidalino patirtimi kokias priemones, būdus naudoja dirbant su priešmokyklinio amžiaus vaikais, kaip integruoja į ugdymo procesą eTwinning projektines veiklas.

Kodėl svarbus socialinis-emocinis saugumas priešmokykliniame amžiuje? Priešmokyklinis amžius yra ypatingai svarbus laikotarpis, kai vaikai pradeda aktyviai bendrauti su aplinkiniais, formuojasi jų asmenybė ir socialiniai įgūdžiai.

Socialinis-emocinis ugdymas padeda vaikams geriau suprasti save ir kitus, ugdo empatiją, gebėjimą spręsti konfliktus ir kurti pozityvius santykius.

Šie įgūdžiai yra būtini ne tik sėkmingam mokymuisi mokykloje, bet ir visam tolimesniam vaiko gyvenimui.

Socialinis-emocinis ugdymas padeda vaikams jaustis saugesniems, labiau pasitikėti savimi ir lengviau prisitaikyti prie kintančios aplinkos.